Acasă 9 Informații de interes public 9 Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
A.

Actele normative

care reglementeaza organizarea și funcționarea Primăriei Comunei Horia

B.

Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al Primăriei comunei Horia

\

Organigrama instituției

aprobată prin Hotărâre de Consiliul Local

\

Regulamentul de organizare și funcționare

aprobat prin Hotărâre de Consiliul Local

-

Program de audiențe

primar

ing. Ioan-Cristian Baciu

luni, marți, miercuri: 08.00 - 10.00

viceprimar

jr. Sandu Mihăilă

joi, vineri: 08.00 - 10.00

secretar

jr. Corina-Raluca Mazăre

miercuri, joi: 10.00 - 12.00

Înscrierile se fac la Biroul Unic, funcționarul responsabil va solicita informații cu privire la datele de identificare și la problema pe care dorește sa o dezbată în audiență.

C.

Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Horia și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor de interes public

\

Conducerea Primăriei comunei Horia

primar

ing. Ioan-Cristian Baciu

viceprimar

jr. Sandu Mihăilă

secretarul comunei Horia

jr. Corina-Raluca Mazăre

Persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public:

Dascalu Andreea Isabela

inspector principal - Compartiment Achiziții Publice

D.

Coordonatele de contact

Denumire:

Primăria comunei Horia

Sediul:

str. Pietrei, nr. 1, com. Horia, sat Horia, jud. Neamț, C.P. 617246

Program de funcţionare:

luni - vineri, între orele 08.00-16.00

Telefon:

0233.747.462

Fax:

0233.741.604

E-mail:

contact@primariahorianeamt.ro

Site:

www.primariahorianeamt.ro

E.

Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil

F.

Programele și strategiile proprii

G.

Lista cu documentele de interes public

\

Hotărâri ale Consiliului Local

\

Dispoziții cu caracter normativ

\

Listă consilieri locali

\

Declarații de avere, declarații de interese

\

Lista autorizații de construire emise

\

Lista PUG, PUZ, PUD-uri aprobate

\

Informații cu privire la posturile vacante și ocuparea lor prin concurs

\

Informații despre entități în coordonare și subordonare

\

Calendar evenimente

Ziua Comunei, în prima duminică după data de 15 august (Sf. Marie) |
Simpozion dedicat poetei naționale Otilia Cazimir - 12 februarie la Școala Gimnazială Otilia Cazimir din Cotu-Vameș

\

Listă link-uri utile

H.

Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii

\

dispoziții ale primarului

\

proiecte de hotărâri

\

instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare

\

note de discuții (procese-verbale ale ședințelor de Consiliu Local)

\

contracte de achizitie publică, planurile anuale de achiziții publice, strategia achizițiilor publice

\

protocoale

\

procese-verbale recepție la terminarea lucrărilor

\

certificate de urbanism și autorizații de construire/desființare

\

autorizații pentru activități independente (asociații familiale, persoane fizice), autorizații taxi, autorizații de funcționare și avize pentru orarul de funcționare

\

date de cadastru

\

date de stare civilă

I.

Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate – sunt prevăzute în art. 21 și 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, și anume

În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 32-35 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin HG nr. 123/2002, modificată și completată prin HG 478/2016.
De asemenea, în cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul instituţiei sau autorităţii publice, aşa cum prevede art. 22 alin. (1) din Legea nr, 544/2001, cu modificările şi completările uterioare, şi art. 36 din Normele metodologice ale Legii nr.544/2001, aprobate prin HG nr. 123/2002, completată și modificată prin HG 478/2016.

Cerere pentru solicitare informaţii în baza Legii nr. 544/2001

Formular tip pentru reclamație administrativă (întârziere răspuns)

Formular tip pentru reclamație administrativă (răspuns negativ)

Sari la conținut