INFORMAȚII PUBLICE CARE SE COMUNICĂ DIN OFICIU
Actele normative
care reglementeaza organizarea și funcționarea Primăriei Comunei Horia
Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiențe al Primăriei comunei Horia
Organigrama instituției
aprobată prin Hotărâre de Consiliul Local
Regulamentul de organizare și funcționare
aprobat prin Hotărâre de Consiliul Local
Program de audiențe
primar
ing. Ioan-Cristian Baciu
luni, marți, miercuri: 08.00 - 10.00
viceprimar
jr. Sandu Mihăilă
joi, vineri: 08.00 - 10.00
secretar
jr. Corina-Raluca Mazăre
miercuri, joi: 10.00 - 12.00
Înscrierile se fac la Biroul Unic, funcționarul responsabil va solicita informații cu privire la datele de identificare și la problema pe care dorește sa o dezbată în audiență.
Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Horia și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor de interes public
Conducerea Primăriei comunei Horia
primar
ing. Ioan-Cristian Baciu
viceprimar
jr. Sandu Mihăilă
secretarul comunei Horia
jr. Corina-Raluca Mazăre
Persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public:
Dascalu Andreea Isabela
inspector principal - Compartiment Achiziții Publice
Coordonatele de contact
Denumire:
Primăria comunei Horia
Sediul:
str. Pietrei, nr. 1, com. Horia, sat Horia, jud. Neamț, C.P. 617246
Program de funcţionare:
luni - vineri, între orele 08.00-16.00
Telefon:
0233.747.462
Fax:
0233.741.604
E-mail:
contact@primariahorianeamt.ro
Site:
www.primariahorianeamt.ro
Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil
Programele și strategiile proprii
Lista cu documentele de interes public
Hotărâri ale Consiliului Local
Dispoziții cu caracter normativ
Listă consilieri locali
Declarații de avere, declarații de interese
Lista autorizații de construire emise
Lista PUG, PUZ, PUD-uri aprobate
Informații cu privire la posturile vacante și ocuparea lor prin concurs
Informații despre entități în coordonare și subordonare
Calendar evenimente
Ziua Comunei, în prima duminică după data de 15 august (Sf. Marie) |
Simpozion dedicat poetei naționale Otilia Cazimir - 12 februarie la Școala Gimnazială Otilia Cazimir din Cotu-Vameș
Listă link-uri utile
Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii
dispoziții ale primarului
proiecte de hotărâri
instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
note de discuții (procese-verbale ale ședințelor de Consiliu Local)
contracte de achizitie publică, planurile anuale de achiziții publice, strategia achizițiilor publice
protocoale
procese-verbale recepție la terminarea lucrărilor
certificate de urbanism și autorizații de construire/desființare
autorizații pentru activități independente (asociații familiale, persoane fizice), autorizații taxi, autorizații de funcționare și avize pentru orarul de funcționare
date de cadastru
date de stare civilă
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate – sunt prevăzute în art. 21 și 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, și anume
În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 32-35 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin HG nr. 123/2002, modificată și completată prin HG 478/2016. br>
De asemenea, în cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul instituţiei sau autorităţii publice, aşa cum prevede art. 22 alin. (1) din Legea nr, 544/2001, cu modificările şi completările uterioare, şi art. 36 din Normele metodologice ale Legii nr.544/2001, aprobate prin HG nr. 123/2002, completată și modificată prin HG 478/2016.